Aktuelt og kunngjeringar

Tenk brannførebygging

Dialogmøte om framtidige bustadar

«Bustader for framtida – kven bygger me til, og påverkar det kva me byggjer?». Det er spørsmålet Bømlo kommune i samarbeid med Atheno delA-byggfagforum stiller når dei inviterar entreprenørar som legg til rette for uteområde, arealplanleggjarar, utviklarar, arkitektar og byggenæring til dialogmøte 25. april i kommunestyresalen.

Redusert kapasitet på byggesak

Det er for tida redusert kapasitet på avdeling for byggesak. Kundar må rekna med at det tek ekstra tid å få svar på spørsmål og søknader.

Hugs generelt bålforbod

Frå 15. april til 15. september er det generelt bålforbod i Noreg.

Ekstrainnsats for like høve i 2024

Inkludering er føremålet i år der Bømlo idrettsråd fordelar 132 335 kroner til barneidretten i Bømlo kommune.

Innspelsmøter i grendautvala

Grendautvala i kommunen er i full gang med å arrangere sine årlege innspelsmøter. Dei inviterer inn bygdafolket til å møte kommunen sin administrasjon for å få orienteringar om kommunale planar og prosjekt, og kome med sine innspel til desse og ting dei sjølve er opptekne av.

Kommunal berekraft og kunnskapsgrunnlag

Måndag 22. april kjem KS-konsulent Håvard Moe og held ope og gratis seminar i storsalen i Bømlo kulturhus. Han tek for seg “Ein kommune i endring – utfordringsbiletet for Bømlo kommune på kort og mellomlang sikt”.

Ver obs på brustengingar

Det er vedlikehaldsarbeid på både Stordabrua og Bømlabrua framover som fører til periodevise stengingar. Hald deg oppdatert så slepp du unødig og frustrerande ventetid.

Magnus har draumejobben

Kvar fredag er Magnus Ørstavik ved Aktivitetstunet spent på om han får ein blå bil å vaska frå heimetenesta.

Kysthytteplan ute på høyring

Framlegg til områderegulering for Kysthytte på Sakseid er lagt ut til offentleg ettersyn med merknadsfrist 21. mai 2024.