Brukarstyrt personleg assistanse (BPA)

Har du nedsatt funksjonsevne og eit omfattande behov for praktisk og personleg hjelp i kvardagen? Då kan du søkja om brukarstyrt personleg assistanse (BPA)

Kva er brukarstyrt personleg assistanse:

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er ein alternativ måte å organisera helse og omsorgsteneste på. Du er sjølv arbeidsleiar og har ansvar for å tilsetja assistentar, læra dei opp og organisera arbeidet deira. Dersom du ikkje kan vera arbeidsleiar sjølv, kan nokon som kjenner deg godt vere det.

Kven kan få tilbodet?

Du som bur heime i Bømlo kommune og

  • som er under 67 år og har eit langvarig ( over 2 år) og stort behov ( minst 25 timar kvar veke) for personleg assistanse
  • kan sjølv vera arbeidsleiar for assistentane dine, unntaksvis kan andre som kjenner deg godt hjelpe dag med dette

Kva kan du få hjelp til:

Praktisk hjelp til daglege gjeremål i heimen som hjelp til å stå opp, påkledning, hygiene, og hjelp til måltider.

Du er sjølv arbeidsleiar for assistentane dine og styrer difor:

  • Kven du vil ha som assistent
  • Arbeidsstad og arbeidstid

Slik søkjer du:

I søknaden skriv du kva du treng hjelp til og kvifor du søkjer.

Søknadsskjema om brukarstyrt personleg assistanse finn du her (PDF, 375 kB)

Om nokon hjelper deg med å fylle ut søknaden må du samstundes fylle ut ei skriftleg fullmakt og senda den med søknaden

Har du spørsmål eller treng hjelp til å fylla ut søknaden? Ring 53 42 34 70

Send søknad til:

Bømlo kommune
Tenestekontoret
Leirdalen 25
5430 Bremnes

Kva kostar det?

 

Val av leverandør:

Dersom du vert innvilga BPA kan du velja kven som skal ha arbeidsgjevaransvar for assistentane. Du kan velja Bømlo kommue eller private leverandørar som er godkjent av kommunen.

Kor kan du får meir informasjon?

Har du spørsmål eller treng hjelp til å fylla ut søknaden? Ring oss på tlf 53 42 34 70

Korleis blir søknaden behandla kor kor lang tid tek det?

Det er Tenestekontoret som behandlar søknaden din. Dei tek kontakt med deg for å avtala eit heimebesøk for å snakka med deg om ditt hjelpebehov.

Tenestekontoret sender deg eit vedtak etter heimebesøket. Om søknaden ikkje kan avgjerast innan fire veker, får du ei skriftleg melding om grunnen til det. 


Kan du klaga om du ikkje får innvilga søknaden?

Du kan klaga på vedtaket innan fire veker frå du fekk brevet. Grunngje kvifor du klagar. Treng du hjelp til å skriva klagen? Ring oss på telefon 53 42 34 70

Aktuelle lover og forskrifter 
Helse og omsorgstjenesteloven
Pasient og brukerrettighetsloven
Forskrift om egenandel for kommunale helse og omsorgstjenester

Til toppen