Aktuelt og kunngjeringar

Torunn blir ny kommunalsjef

Torunn Laurhammer er tilsett som ny kommunalsjef for oppvekst, kultur og idrett i Bømlo kommune frå 1. august.

Grendeutvala vil samarbeida tettare

- Det er viktig å møtast og snakkast saman for å utveksle erfaringar, helsa ordførar Morten Helland då han opna det årlege dialogmøtet mellom grendautvala og kommunen nyleg. Samarbeidsmøter mellom dei ulike krinslaga og grendeutvala utanom dette årlege møtet er noko dei no ynskjer å satsa på.

Redusert kapasitet på byggesak

Det er for tida redusert kapasitet på avdeling for byggesak. Kundar må rekna med at det tek ekstra tid å få svar på spørsmål og søknader.

Hugs generelt bålforbod

Frå 15. april til 15. september er det generelt bålforbod i Noreg.

Innspelsmøter i grendautvala

Grendautvala i kommunen er i full gang med å arrangere sine årlege innspelsmøter. Dei inviterer inn bygdafolket til å møte kommunen sin administrasjon for å få orienteringar om kommunale planar og prosjekt, og kome med sine innspel til desse og ting dei sjølve er opptekne av.

Magnus har draumejobben

Kvar fredag er Magnus Ørstavik ved Aktivitetstunet spent på om han får ein blå bil å vaska frå heimetenesta.

Ein meiningsfull jobb

- Det er så mykje glede i denne jobben, smiler miljøterapeut Evy Bjørkheim. Kvardagen i Habiliteringstenesta byr på mykje humor, glede, utfordringar og stoltheit.

Sanering av gamle telefonlinjer i Håvikvåg og Mæland

Firmaet Linjeproff AS varslar om sanering av kabel/skap/stolpe for Telenor i områda Håvikvåg og Mæland. Dei vil byrja arbeidet i løpet av mai (veke 19) og halda på fram til november 2024.

Er du student eller på jobbjakt?

Bømlo kommune har fleire spennande jobbar ledige og stiller på stands under Sunnhordlandstreff måndag 20. juni kl. 17.30 i lokala til Stord Folkehøgskule i Leirvik sentrum.

Budsjett og økonomiplan 2023-2026

Kommunestyret vedtok 12. desember budsjett for 2023 og økonomiplan 2023-2026. Kommunedirektør Kjetil Aga Gjøsæter la fram sitt forslag for kommunestyret måndag 7. november og dette vart handsama i formannskapet sine novembermøter.