Aktuelt og kunngjeringar

Skal me bevara må me endra

Korleis bør framtidas helse og omgsorgstenester i Bømlo vera? Dette har vore tema på mange møter i haust.

Hald deg oppdatert om stengde vegar og ferje

Bømlo er ein øykommune, og me må derfor pårekna at kommunen vert heilt eller delvis isolert i ein periode, grunna veret eller andre årsaker.

Bli lærling hos oss

Treng du lærlingeplass innan faga barne- og ungdomsarbeidar, ikt-driftsfag eller som helsefagarbeidar? Då er Bømlo kommune arbeidsplassen for deg. Søknadsfrist er 3. mars.

Vil tilby Rask psykisk helsehjelp

Frå september i år satsar Bømlo kommune å kunne tilby lågterskeltilbodet Rask psykisk helsehjelp til personar frå 16 år og oppover. - Me har jobba lenge for eit slikt tilbod, og ynskjer at unge i alderen 12-16 også får tilbodet slik at hjelpa kan komma i gong endå tidlegare.

Utlegging av takstar eigedomsskatt for 2024

Eigedomsskattelista for Bømlo kommune vert lagt ut til offentleg gjennomsyn i ein månad rekna frå 1. mars 2024.

Størst folkevekst i Sunnhordland

Bømlo kommune hadde ved utgangen av 2023 eit folketal på 12 268, og dette er den største auken i folketalet på fleire år. - Veksten på 136 innbyggjarar, eller 1,1 prosent, er størst blant sunnhordlandskommunane, konstaterar ein glad Bømlo-ordførar.

Humørfylt gjeng på seniortrim

- Kom som du er, for her er det plass til alle og ingen treng kjenna på prestasjonsangst. Miljø¸et er topp, og instruktøren vår heilt fantastisk.

Nytt legesenter blir Øyane helsehamn

Øyane helsehamn blir namnet på det nye legesenteret på Svortland. Senteret som skal stå klart i løpet av desember i år kjem vegg i vegg med Bremnes tannklinikk på taket av HSD-senteret.

Jubileumsveka - Moster 2024

Året 2024 markerar 1000 år sidan Olav den Heilage kom til Bømlo og sette kristenretten. Dette er eit stort og viktig jubileum, ikkje berre for kommunen vår men for landet i si heilheit. No er det endeleg jubileumsår og vi gler oss veldig til feiringa. Denne feiringa kan du òg vera med på!

Bremnes sogelag for historieinteresserte

Bremnes sogelag vart skipa i 2022. Laget arbeider med å samla og publisera lokalhistorisk tradisjon og kunnskap frå nordre del av kommunen.