Aktuelt og kunngjeringar

Skal du starte pop-up butikk?

Om sommaren kan det vere aktuelt å starte med pop-up butikkar med sal av ulike sjølvlaga produkt eller andre varer som berre skal vere for eit kort tidsrom. Men vil du selge matvarer og/eller drikke som kan nytast på staden må du sjekke om du må ha serveringsløyve.

Søk om momskompensasjon

Frivillige organisasjonar kan no søke om momskompensasjon på varer og tenester innan 2. september i år. Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2,4 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillige lag og organisasjonar i 2024. Denne ordninga skal fremje frivillig aktivitet, gjennom å kompensere for kostnader som frivillige organisasjonar har hatt til meirverdiavgift ved kjøp av varer og tenester.

Ledige sjukepleiarstillingar på legevakta

Det er for tida fleire ledige stillingar for sjukepleiarar på Sunnhordland interkommunale legevakt.

Hald deg oppdatert om stengde vegar og ferje

Bømlo er ein øykommune, og me må derfor pårekna at kommunen vert heilt eller delvis isolert i ein periode, grunna veret eller andre årsaker.

Ferietilskot til personar med nedsett funksjonsevne

Kommunestyret vedtok  samrøystes 17.6.2024 å gjeninnføra ferietilskot til personar med nedsett funksjonsevne med ei ramme på 60.000 kroner under budsjettrevisjonen for 1. halvår 2024.

Vedtak av detaljregulering for naustområde Andahavet og Langøy 110/270 og 110/22 mfl., Alvsvåg, PlanID 201810

Detaljregulering for naustområde Andahavet og Langøy 110/270 og 110/22 mfl., Alvsvåg, PlanID 201810 er vedtatt. Klagar til planen kan sendast inn fram til 26.07.2024 .

Vedtak av detaljregulering for fritidsbustader Kjerkalevik 137/19 mfl., PlanID 201724

Detaljregulering for fritidsbustader Kjerkalevik 137/19 mfl., PlanID 201724 er vedtatt. Klagar til planen kan sendast inn fram til 26.07.2024 .

Prøvetaking av badevatn

Bømlo kommune har gjort den årlige prøvetakinga av offentlege badeplassar, og resultata er gode i år også.

Mogleg observasjon av morild-alge

Det mistenkes at morild-algen er komen til Bømlo. Denne er ufarleg og kan trygt bades i.

Oppstart av ny skulebruksplan

I siste møte før ferien behandla kommunestyret revidert budsjett. I sak 35/24 Budsjettrevisjon 1. halvår 2024 vart følgjande vedteke i punkt 2.: (…) Kommunedirektøren får mandat til å setje i gong ein prosess tidleg hausten 2024 for å greie ut aktuelle endringar i skulestruktur. Kommunedirektøren varslar med dette oppstart av arbeidet med ny skulebruksplan og revisjon av lokal forskrift om skulekrinsgrenser.