Aktuelt og kunngjeringar

Vaksinering haust og vinter 2024/25

Personar i risikogrupper vert tilrådd vaksinasjon mot influensa, korona og lungebetennelse. Kommunen inviterer til vaksinedagar for aktuelle som bur og oppheld seg i kommunen.

Sender skulebruksplanen 2025 på høyring

Skulebruksplanen 2025 er no sendt på offentleg høyring med innspelsfrist 15. november 2024.

Nytt Innbyggjartorg i hovudbiblioteket

Måndag 14. oktober opnar Bømlo kommune sitt nye Innbyggjartorg i Bømlo folkebibliotek. - Lengre opningstider og difor betre service er bakgrunnen for at me no flyttar kundetorget frå rådhuset og ned til biblioteket, seier personalsjef Vanja Espeland.

Forskrift om skuleruta på høyring

Forskrifta om skuleruta er lagt ut til offentleg høyring frå 7. oktober med høyringsfrist 18. november.

NAV og Bømlo kommune med samarbeidsavtale

Bømlo kommune og NAV underteikna nyleg ein samarbeidsavtale med siktemål om å sikra sysselsetting og yrkesdeltaking, og at den skal bidra til eit meir heilskapleg og strukturert arbeid.

Skulebruksplanen skapar engasjement

Kommunestyresalen var fullsett då kommunedirektør Kjetil Aga Gjøsæter og kommunalsjef for oppvekst, kultur og idrett Torunn Laurhammer informerte om skulebruksplanen 2025-2031 torsdag 3. oktober. Planen er no ute på høyring med innspelsfrist 15. november.

Eit godt liv - heile livet

Har du tenkt på korleis du ønskjer at livet ditt som pensjonist skal sjå ut? Eit godt liv heile livet handlar ofte om å halde fram med mykje av det du trivst med i dag. Du må berre planlegge litt.

Korleis gje god service til personar med demens?

Bømlo kommune tilbyr no saman med Bømlo Demensforening kurs for tilsette i offentleg og privat servicenæring. I februar 2024 inngjekk Bømlo kommune eit samarbeid med Nasjonalforeningen for folkehelsen om å jobba for å bli ein demensvenleg kommune.

Overordna kommuneplan i formannskapet

Status og vidare framdrift for kommuneplanen sin samfunnsdel (KPS) og arealdel (KPA) var drøftingstema for formannskapet torsdag 3. oktober. Planane nærmar seg utsending til offentleg høyring.

Fulltidsstillingar og organisering i helsetenestene

Utval for levekår hadde ingen politiske saker på dagsorden 1. oktober, men fekk fleire orienteringar om prosjekt og stoda innan helse- og skulesektoren i Bømlo kommune.