Aktuelt og kunngjeringar

- Imponerande verdiskaping i Sunnhordland

- Region Sunnhordland har eit veldig godt driv med klynger av nyskapande næringsliv med imponerande verdiskaping både for Vestland og nasjonalt. Den viktigaste saka me må finna ei løysing på framover er krafttilgangen og utbygging av det regionale kraftlinjenettet, seier leiar Oddmund Klakegg (Sp) i Hovudutval for næring i Vestland fylkeskommune.

Bli med i Bømlo ungdomsråd

Er du i alderen 13-19 år og brenn for ungdomane sine tilbod eller mangel på tilbod i kommunen din? Då har du sjansen her til å vere med og påverke saman med andre ungdomar. Opplæringa startar med ei to-dagars samling i Bergen.

Vil samla helsestasjonstilbodet

- Det er viktig framover å sikra ei forsvarleg drift og like godt tilbod for alle som nyttar seg av helsestasjonstilbodet i Bømlo. Tilbakemeldingar frå helsetenestene over tid og utfordringar med legerekruttering tvingar fram ei samanslåing av våre tre helsestasjonar.

Framlegg til planstrategi Bømlo kommune 2024-2030

Framlegg til planstrategi 2024–2030 for Bømlo kommune er lagt ut. Alle kommunar skal ha ein planstrategi (plan og bygningslova §10-1) som skal bli vedteke seinast eitt år etter at kommunestyret har konstituert seg.

Ser til Bømlo

Rana kommune har ein botnsolid kommuneøkonomi og deira visjon er å bli Norges grøne industrihovudstad – framtida er fornybar. Etter tilråding frå Vestland fylkeskommune vitja dei Sunnhordland og Bømlo for å høyra korleis me driv med næringsutvikling i regionen og kommunen.

Hald deg oppdatert om stengde vegar og ferje

Bømlo er ein øykommune, og me må derfor pårekna at kommunen vert heilt eller delvis isolert i ein periode, grunna veret eller andre årsaker.

Treff godt med "bruktbutikk"

- "Butikken" som mange frivillige driv i regi av Bømlo Frivilligsentral i gamle BUS er eit flott og viktig tilbod, meiner ordførar Morten Helland.

Vekst trass svake fødselstal

Bømlo kommune har framleis vekst i folketalet, men svake fødselstal. Me er no 12301 bømlingar, ein auke på 33 personar hittil i år. Kvinnherad har hatt størst folketalsvekst i Sunnhordland med 56 nye innbyggjarar hittil i år.

Søk om å bli årets idrettslag

Idrettslag i fylket kan no søkje om å bli årets idrettslag i Vestland. Dei to prisvinnarane får 50 000 kr kvar. Eitt og same idrettslag kan søkje på begge prisane, dersom dei kvalifiserer i begge kategoriane. Fristen for å søkje er 15. september.

Bømlapride markerte mangfald og fellesskap

Full klaff for det første Bømlapride-arrangementet som fann stad ved kulturhuset og vart avslutta med eit fargerikt tog gjennom Svortland sentrum laurdag 17. august